RetroGames.cz - staré hry ONLINE



English EN       Czech CZ            

   
 Menu
 Hry
 Ostatní
 Vyhledat hru

 

   
 

R-Type - Sega Master System

Stručný popis hry:

Klasická horizontální střílečka, kte­rá se dočkala mnoha po­kra­čo­vá­ní a konverzí na více jak 15 různých systémů. Jako pilot ves­mír­né­ho plavidla R-9a zneškodni všechny nepřátele a překážky, které cestou potkáš.


Ovládání gamepadu:

↑↓←→

↑↓←→
Start/Reset Enter
tlačítko A Z
tlačítko B X

Výběr emulátoru:

Pro tuto hru jsou k dispozici ná­sle­du­jí­cí emulátory: NeptunJS (Ja­va­Script), RetroGames.cc (JS) a JavaGear (Java applet).


Ostatní platformy:

Tuto hru si můžete zahrát také ve verzi pro Ga­me Boy. Na dalších se u­si­lov­ně pracuje ;-)



Informace o hře:
R-Type - obal hry
obal hry
Název hry: R-Type
Konzole: Sega Master System (SMS)
Vydavatel (rok vydání): Irem (1988)
Žánr: akční, střílečka Počet hráčů: 1
Design: Achim Moller, Holger Schmidt
Hudba: Darius Zendeh
Manuál ke hře: manual.pdf

Velikost souboru:

1758 kB
Download: R-Type.zip

Velikost hry:

192 kB
Doporučený emuátor: KEGA Fusion

Pro fanoušky a sběratele:
Vyhledat tuto hru na videoserverech YouTube.com nebo Vimeo.com.
Koupit originální hru nebo konzoli Sega Master System na Amazon.com nebo eBay.com.

Vyhledat digitální download této hry ve službě GOG nebo Steam.

 
Herní konzole:

Tato verze hry R-Type by­la de­sig­no­vá­na pro kon­zo­li Se­ga Mas­ter Sys­tem (zkrá­ce­ně SMS), což by­la osmi­bi­to­vá vi­de­o­her­ní kon­zo­le vy­rá­bě­ná fir­mou Se­ga v le­tech 1985 až 1992. Šlo o pří­mé­ho kon­ku­ren­ta mno­hem úspěš­něj­ší kon­zo­le NES a před­chůd­ce mno­hem po­ve­de­něj­ší kon­zo­le Se­ga Ge­ne­sis. Ce­na jed­né kon­zo­le Mas­ter Sys­tem by­la při­bliž­ně 200 $ a ce­lo­svě­to­vě se pro­da­lo cca 13 mi­li­ó­nů ku­sů. Ví­ce in­for­ma­cí o této kon­zo­li na­lez­ne­te zde.


Doporučené ovladače:

Tuto hru můžete ovládat prostřednictvím klávesnice vašeho PC (viz tabulka s ovládáním vedle hry). Nicméně pro maximální her­ní zážitek doporučujeme použít gamepad, který zapojíte jednoduše do USB portu počítače. Pokud žádný gamepad nemáte, kupte si vhodný USB ovladač např. na Amazonu nebo v některém vašem oblíbeném internetovém obchodě.

 
Dostupné online emulátory:

Pro hru R-Type jsou k dispozici 4 různé online emulátory. Tyto emulátory se liší nejen technologií, kterou používají k emulaci starých her, ale též podporou různých herních ovladačů, podporou multiplayer módu, podporou dotykové obrazovky mobilních telefonů, rychlostí emulace, absencí či přítomností vložené reklamy a řadou dalších parametrů. Pro maximální herní požitek je důležité zvolit správný emulátor, protože na každém PC a v různých internetových prohlížečích se jednotlivé emulátory chovají odlišně. Základní vlastnosti jednotlivých emulátorů dostupných pro hru R-Type shrnuje následující tabulka:
 

Emulátor Technologie Multiplayer USB gamepad Touchscreen Bez reklam
EmulatorJS JavaScript ANO ANO ANO ANO
NeptunJS JavaScript ANO ANO NE NE
RetroGames.cc JavaScript ANO ANO ANO NE
JavaGear Java applet NE NE NE ANO


Podobné hry:

Pokud se vám hra R-Type líbí, je pravděpodobné, že se vám bude líbit i některá z podobných her v přehledu na této záložce. Hry, které zde vidíte, jsou vybírány na základě podobnosti v názvu, herním žánru a na základě podobnosti klíčových slov. Seznam je však generovaný automaticky a může být proto zejména pro některé specifické hry velmi 'subjektivní'. Pro nalezení konkrétní hry, použijte raději náš vyhledávací formulář.

Gulkave Section-Z Sky Kid Gleylancer Fire Fly
Gulkave Section-Z Sky Kid Gleylancer Fire Fly
 
Stinger Space Jockey TransBot Orguss Vanguard
Stinger Space Jockey TransBot Orguss Vanguard
 
Laser Gates Nemesis 2 Wizball Air Buster Volguard II
Laser Gates Nemesis 2 Wizball Air Buster Volguard II

Diskuse ke hře:


 

Veškerý text z webu RetroGames.cz je dostupný pod licencí Creative Commons 3.0 Unported. Můžete jej volně kopírovat, ale uveďte původ a zachovejte licenci.
Používáním tohoto webu souhlásíte s ukládáním cookies do vašeho počítače (pokud je nezakážete v nastavení vašeho internetového prohlížeče).

Facebook | Ochrana osobních údajů | Podmínky | Prohlášení o cookies | Reklama | Nahlásit nelegální obsah

Tento web je hostován na serverech služby WebSupport.cz.