RetroGames.cz - staré hry ONLINE



English EN       Czech CZ            

   
 Menu
 Hry
 Ostatní
 Vyhledat hru

 

   
 

Seaquest - Atari 2600

Stručný popis hry:

Jako pilot miniponorky máš za ú­kol vyzvednout 6 potápěčů vra­ce­jí­cích se i s pokladem ze dna o­ce­á­nu. Tvou misi však komplikují jak žraloci, kterých je plné moře, tak nepřátelské ponorky vy­ba­ve­né smrtícími torpédy.


Ovládání joysticku:

 

Hráč 1: Hráč 2:
páčka ↑↓←→ TGFH
spoušť Mezerník A
RESET F12 F12
SELECT F11 F11
Pause Alt+P Alt+P
Uložit F8 F8
černobílý / barevný mód:  F2
paddle / joystick mód: Alt+L

Help:

Tato hra je emulována pouze dí­ky JavaScriptu. Po­kud chcete po­u­žít raději Java applet e­mu­lá­tor, následujte tento odkaz.


Ostatní platformy:

Bohužel, tato hra je v tuto chvíli k dispozici pouze v této variantě. Buďte trpěliví :-)





Informace o hře:
Seaquest - obal hry
obal hry
Název hry: Seaquest
Konzole: Atari 2600
Vydavatel (rok vydání): Activision (1983)
Žánr: akční, střílečka Počet hráčů: 1
Design: Steve Cartwright
Hudba:
Manuál ke hře: manual.pdf

Velikost souboru:

2250 kB
Download: nedostupný (old warez)

Velikost hry:

4 kB
Doporučený emuátor: Stella

Pro fanoušky a sběratele:
Vyhledat tuto hru na videoserverech YouTube.com nebo Vimeo.com.
Koupit originální hru nebo konzoli na Amazon.com, eBay.com nebo GOG.com.

Nejnovější verzi této hry hledejte na stránkách herních obchodů Xzone.cz, GameExpres.cz nebo GameLeader.cz.

 
Herní konzole:

Tato verze hry Seaquest by­la de­sig­no­vá­na pro A­ta­ri 2600, což by­la ko­merč­ně vel­mi ús­pěš­ná vi­de­o­her­ní kon­zo­le dru­hé ge­ne­ra­ce vy­rá­bě­ná fir­mou A­ta­ri v le­tech 1977 až 1992. Jed­na­lo se o prv­ní kon­zo­li vy­u­ží­va­jí­cí vý­měn­né pa­mě­ťo­vé mo­du­ly s hra­mi. V do­bě jej­í nej­vět­ší slá­vy se pro­da­lo ví­ce než 30 mi­li­ó­nů ku­sů té­to kon­zo­le za ce­nu cca 200 $ za kus. K dneš­ní­mu dni ob­sa­hu­je her­ní kni­hov­na pro tuto kon­zo­li té­měř 1000 o­ri­gi­nál­ních her. Ví­ce in­for­ma­cí o kon­zo­li A­ta­ri 2600 na­lez­ne­te zde.


Doporučené ovladače:

Tuto hru můžete ovládat prostřednictvím klávesnice vašeho PC (viz tabulka s ovládáním vedle hry). Nicméně pro maximální her­ní zážitek doporučujeme použít joystick, který zapojíte jednoduše do USB portu počítače. Pokud žádný joystick nemáte, kupte si vhodný USB ovladač např. na Amazonu nebo v některém vašem oblíbeném internetovém obchodě.

 
Dostupné online emulátory:

Pro hru Seaquest jsou k dispozici 3 různé online emulátory. Tyto emulátory se liší nejen technologií, kterou používají k emulaci starých her, ale též podporou různých herních ovladačů, podporou multiplayer módu, podporou dotykové obrazovky mobilních telefonů, rychlostí emulace, absencí či přítomností vložené reklamy a řadou dalších parametrů. Pro maximální herní požitek je důležité zvolit správný emulátor, protože na každém PC a v různých internetových prohlížečích se jednotlivé emulátory chovají odlišně. Základní vlastnosti jednotlivých emulátorů dostupných pro hru Seaquest shrnuje následující tabulka:
 

Emulátor Technologie Multiplayer USB gamepad Touchscreen Bez reklam
Javatari JavaScript ANO ANO NE ANO
NeptunJS JavaScript ANO ANO NE NE
JStella Java applet ANO NE NE ANO

Podobné hry:
N-Sub Polaris Bermuda Triangle Jaws Airlock
N-Sub Polaris Bermuda Triangle Jaws Airlock

Diskuse ke hře:


 

Veškerý text z webu RetroGames.cz je dostupný pod licencí Creative Commons 3.0 Unported. Pod tuto licenci nespadají zdrojové kódy jednotlivých videoher.

Ochrana osobních údajů | Podmínky | Prohlášení o cookies | Nahlásit nelegální obsah