RetroGames.cz - staré hry ONLINE



English EN       Czech CZ            

   
 Menu
 Hry
 Ostatní
 Vyhledat hru

 

   
 

Yie Ar Kung-Fu - Nintendo NES system

Stručný popis hry:

Aby ses stal nejslavnějším šam­pi­ó­nem bojovníků kung-fu musíš po­ra­zit postupně všech 5 pro­tiv­ní­ků, kteří se ti postaví. Každý z nich ovládá jiný způsob bo­je a je jen na tobě a tvé všestrannosti jak si s nimi poradíš.


Ovládání gamepadu:

 

Hráč 1: Hráč 2:
-
-
-
-
A X -
B Z -
SELECT Shift -
START Enter -

Výběr emulátoru:

Pro tuto hru jsou k dispozici tyto emulátory: NeptunJS (JavaScript), Nesbox (Flash), RetroGames (JS) a vNES (Java).


Ostatní platformy:

Bohužel, tato hra je v tuto chvíli k dispozici pouze v této variantě. Buďte trpěliví :-)



Informace o hře:
Yie Ar Kung-Fu - obal hry
obal hry
Název hry: Yie Ar Kung-Fu
Konzole: Nintendo Entertainment System (NES)
Vydavatel (rok vydání): Konami (1985)
Žánr: akční, bojová Počet hráčů: 1
Design:
Hudba: Miki Higashino
Manuál ke hře: není k dispozici
Download: Yie_Ar_Kung-Fu.nes

Velikost hry:

24 kB
Doporučený emuátor: FCEUX

Pro fanoušky a sběratele:
Vyhledat tuto hru na videoserverech YouTube.com nebo Vimeo.com.
Koupit originální hru nebo konzoli na Amazon.com, eBay.com nebo GOG.com.

Nejnovější verzi této hry hledejte na stránkách herních obchodů Xzone.cz, GameExpres.cz nebo GameLeader.cz.

 
Herní konzole:

Tato verze hry Yie Ar Kung-Fu by­la de­sig­no­vá­na pro Nin­ten­do En­ter­tain­ment Sys­tem (zkrá­ce­ně NES), což byla osmi­bi­to­vá vi­de­o­her­ní kon­zo­le vy­rá­bě­ná fir­mou Nin­ten­do v le­tech 1983 až 2003. Ve své do­bě šlo o nej­pro­dá­va­něj­ší vi­de­o­her­ní kon­zo­li, pro kte­rou vznik­lo ví­ce jak 700 li­cen­co­va­ných her a řa­da her bez li­cen­ce. Cel­ko­vě se na všech tr­zích pro­da­lo cca 62 mi­li­ó­nů ku­sů té­to kon­zo­le za ce­nu při­bliž­ně 100 $ za kus. Ví­ce in­for­ma­cí o kon­zo­li NES na­lez­ne­te zde.


Doporučené ovladače:

Tuto hru můžete ovládat prostřednictvím klávesnice vašeho PC (viz tabulka s ovládáním vedle hry). Nicméně pro maximální her­ní zážitek doporučujeme použít gamepad, který zapojíte jednoduše do USB portu počítače. Pokud žádný gamepad nemáte, kupte si vhodný USB ovladač např. na Amazonu nebo v některém vašem oblíbeném internetovém obchodě.

 
Dostupné online emulátory:

Pro hru Yie Ar Kung-Fu je k dispozici 5 různých online emulátorů. Tyto emulátory se liší nejen technologií, kterou používají k emulaci starých her, ale též podporou různých herních ovladačů, podporou multiplayer módu, podporou dotykové obrazovky mobilních telefonů, rychlostí emulace, absencí či přítomností vložené reklamy a řadou dalších parametrů. Pro maximální herní požitek je důležité zvolit správný emulátor, protože na každém PC a v různých internetových prohlížečích se jednotlivé emulátory chovají odlišně. Základní vlastnosti jednotlivých emulátorů dostupných pro hru Yie Ar Kung-Fu shrnuje následující tabulka:
 

Emulátor Technologie Multiplayer USB gamepad Touchscreen Bez reklam
NeptunJS JavaScript ANO ANO NE NE
NesBox Flash NE ANO NE ANO
RetroGames.cc JavaScript ANO ANO ANO NE
EmulatorJS JavaScript ANO ANO ANO NE
vNES Java applet ANO NE NE ANO

Podobné hry:
Karate Champ Killer Instinct Karate My Hero Kung-Fu Master (Spartan X)
Karate Champ Killer Instinct Karate My Hero Kung-Fu Master

Diskuse ke hře:


 

Veškerý text z webu RetroGames.cz je dostupný pod licencí Creative Commons 3.0 Unported.